The Devil Within - Digital Daggers

I will keep quiet
我会一直安静
You won’t even know I’m here
你甚至不知道我在你身边
You won’t suspect a thing
你不会怀疑任何事
You won’t see me in themirror
你看不到我
But I crept into your heart
但我已经悄悄闯进你的心
You can’t make medisappear
你无法让我消失
Til I make you
直到我造就另一个你

I made myself at home
我把自己关在家里
In the cobwebs and the lies
附着在蜘蛛网上,游弋在谎言中
I’m learning allyour tricks
品味你所有的欺骗
I can hurt you from inside
我会将你从内打破,重重出击
Oh I made myself a promise
我保证
You would never see me cry
你不会看到我流下一滴眼泪
Til I make you
直到我造就另一个你
You’ll never know whathit you
你永远不会知道什么让你崩塌
Won’t see me closingin
不会看到我的逼近
I’m gonna make yousuffer
我会让你慢慢坠落、承受
This Hell you put me in
去往那个你曾给我的地狱
I’m underneath yourskin
我会控制你的每一寸皮肤
The devil within
召唤心底之魔
You’ll never knowwhat hit you
而你永远不知是什么将你重击
I will be here
我会一直在这儿
When you think you’re all alone
当你意识到你的孤独、单薄
Seeping through the cracks
悲凉从裂缝中慢慢渗透
I’m the poison inyour bones
我就是你的蚀骨之毒
My love is your disease
我的爱是你最大的绝症
I won't let it set you free
我会将你牢牢囚禁
Til I break you
直到让你破碎
I tried to be the lover to your nightmare
我不想再成为你梦魇中的爱人
Look what you made of me
看看你造就的我
Now I’m the heavyburden that you can’t
bear
现在的我已是你无法承受之重
Look what you made of me
想想你所对我做的所有
Look what you made of me
想一想
I’ll make you see
我会让你一点一点明白
You’ll never knowwhat hit you
你永远不知道什么正在慢慢将你毁灭
Won’t see me closingin
不会知道我的入侵
I’m gonna make yousuffer
我会让你完整承受
This Hell you put me in
你曾给我的所有痛苦
I’m underneath yourskin
我会控制你的每一寸皮肤
The devil within
你的心魔
You’ll never knowwhat hit you
你永远不知道你被什么所毁灭
The devil within
你的心魔
You’ll never knowwhat hit you
你永远不知道你被什么所毁灭


《美少女的谎言》第四季第一集最后的结束曲 很好听感觉~

2013-06-12
评论